úterý 5. ledna 2016

Každoroční LUSHí šílenství


Každý rok 26.12. na Boxing Day neboli náš 2. svátek vánoční začíná tradiční 50% výprodej v Lushi. Většinou se to týká produktů z haloweenské a vánoční kolekce, kde člověk dokáže ulovit pravé poklady. Já už mám svých pár favoritů, bez kterých si zimní sezonu nedovedu představit a v mém nákupním košíku se objevují pravidelně. Letos výprodej  probíhala v ještě zběsilejším tempu a myslím, že během 2-3h byl eshop zcela vyprodán. Já jsem ale byla nastartovaná už od 8 ráno a proto se mi podařilo ukořistit pár věcí, kterýma se vám teď pochlubím. 


Začnu nejkratší sekcí a tou je pečující kosmetika. Byla jsem překvapená, když jsem v nabídce našla nový pleťový krém Magical Moringa, který Lush uvedl na trh tuším teprve tento rok jako náhradu za krém British Nanny. Za poloviční cenu - nekupto! Konzistence je rozhodně velice zajímavá, trochu připomíná vazelínu. Z kelímku se musí "vydloubnout", při kontaktu s kůží se ovšem rozpustí na olej, který po rozetření vytvoří ten nejvíc matný a hedvábný finiš, co si člověk jen dokáže představit. Zatím ho zkouším jen pár dní, ale brzy počítejte s recenzí!



Další kategorií jsou tuhá mýdla, která jsou LUSHími bestsellery. Za sebe musím říct, že jsem nikdy nebyla fanda tuhých mýdel a měla jsem z nich pocit vysušení. Což je asi u obyčejných mýdel i pravda, ale mýdla z Lushe rozhodně obyčejná nejsou. Nejvíc máslová, skvěle roztíratelná (ano, u těchto mýdel rozhodně můžu použit slovo roztíratelný) a tak nádherně voňavá, že je mnoho lidí používá jako vůni do šatní skříně. Přiznejte se, kdo ne? Moje letošní volba padla na mýdlo Yog Nog, které voní vyloženě jako koření Vánoc, a Baked Alaska, mýdlo, po kterém se můj táta ptá celý rok, když mu dojde. Letos jsem to vyřešila tak, že jsem mu koupila rovnou čtvrt kila. :) Baked Alaska voní citrusově a jeho vůni z rukou ucítíte ještě hodně dlouho. Škoda, že se nejedná o celoroční produkt. Takže ruce na něj, dokud to jde!

Yog Nog a Baked Alaska

Ze sprchových gelů jsem sáhla po jedovatě zeleném Lord of Misrule, který jsem si vybrala na základě stejnojmenné bomby do koupele. Voní celkem kořenitě s nádechem vanilky a je to taková unisexová vůně, kterou bych se asi nebála darovat nějakému chlapovi. Druhý sprchový gel je na druhé straně velice ženský s vůní růží. Jmenuje se Rose Jam a koupila jsem si ho díky recenzím helloctoberxo nebo třeba I Covet Thee. Sprchové gely od Lushe mám všeobecně moc ráda právě díky tomu, jak dlouho jejich vůně vydrží jak na těle, tak v koupelně.


Poslední kategorií jsou koupelové bomby, kde se každoročně fakt vyřádím. Letos jsem šla do bomby Yog Nog, které samozřejmě plně koresponduje s již zmíněným tuhým mýdlem a Yoga Bomb, která mě snad konečně po tom vánočním šílenství hodí do klidu. Dále jsem si nadělila dva dárky, kde je dalších asi milion bomb. Než jsem se rozkoukala, polovina toho, co jsem chtěla, byla ta tam, ale alespoň si těch ukořistěných budu o to víc vážit. Je to dárek Festive Friends, kde najdete hned 4 koupelové věci (Butterbear, Snow Angel, Father Christmas a Peeping Santa) a Firecracker, kde jsou bomby Experimenter a Intergalactic a koupelová pěna Candy Mountain.     



Yoga Bomb a Yog Nog
Tak to je asi vše (když ovšem nepočítám ten dáreček z Lushe, co jsem dostala od přítele). Co k tomu dodat. Koupel si teď můžu dopřávat hodně často. Jediný problém tak vidím snad jedině v tom, že v bytě nemáme vanu, ale to mě přece nikdy nezastavilo v tom, dát si Lushí vanu, no ne?

Co se vám líbilo nejvíc? Máte nějaké zkušenosti s těmito produkty? Co byste mi pro příště doporučili vy?

Budu se těšit na vaše příspěvky.

xxx, 
D.
   

Žádné komentáře:

Okomentovat